BURSA ARENA / Haber Merkezi
Türkiye turizminin en önemli pazarlarından biri olan Birleşik Krallık'tan beklentisi büyük. Türkiye'nin ve Türk otellerinin Pandemi'ye karşı gönderilmesi Türkiye'yi daha çekici hale getirdi. Türk turizmciler, İngilizlerin her şey dahil başkasına karşı ilgisinin artması ile birlikte İngiltere pazarındaki beklentisi de bizlerle birlikte. İngiliz tatil konuşmaları Türkiye'ye ilgisi gösteriyor ve bu sefer yoğunlaştıran Easyjet Holidays, partneri Diana Travel ile Türkiye'ye 1 milyon yolcu getirmeyi hedefliyor.
Rezervasyonlarda% 630'luk artış
Easyjet Holidays CEO'su Garry Wilson, İngiliz turistlerin Türkiye'ye olan ilgisini değerlendirdi. Wilson, müşterilerinin yaklaşık dörtte üçünün bu yıl bir seyahat planladığını belirterek, “Birleşik Krallık'taki müşterilerin% 65'inin 2021'de aktif olarak seyahat etmek istediğini biliyoruz. Bu nedenle, salgının zorluklarını ve geçen yıl değişen seyahat kısıtlamalarına rağmen, bu yazın Easyjet ve Easyjet Holidays'in başarılı olacağına dair iyimseriz. Tatil için alınmış talep olduğunu biliyoruz. Sadece iki hafta önce, İngiltere Başbakanı'nın uluslararası seyahatlere yeniden başlama açıklaması üzerine Birleşik Krallık'ta rezervasyonlarda% 630'luk bir artış gördük. Aşılamanın ve testlerin seyahatin yeniden açmanın anahtarı olduğunu biliyoruz. Tünelin sonunda bir ışık var ”dedi.
Tatilcilerin favorisi
Garry Wilson, Türkiye'nin Easyjet Holidays ve Birleşik Krallık için önemine de değindi. Easyjet Holidays'i 2019'da hayata geçirdiklerini hatırlatan Wilson, “Türkiye başından beri önemli destinasyonlarımızdan biri oldu. Easyjet, İngiltere ile Türkiye arasında 18 rota sunuyor ve bu yaz, kaldırılan kısıtlamalara tabi olarak sınırlandırılan bir milyon ile uçmayı umuyoruz. Türkiye, salgın boyunca en çok satan destinasyonlarımızdan biri oldu. Easyjet Holidays ile bu yaz Dalaman, Antalya, İzmir ve Bodrum'da 250'den fazla otelle fantastik bir otel yelpazesi ile tatil satın. Her şey dahil, Türkiye'de tatil yapan Birleşik Krallık müşterilerinin lehinde olduğunu kanıtlıyor. Bunun nedeni, kalite ve seçenek sunmasıdır, Ancak toplam tatilini bilmenin güvencesiyle birkaç aydaki olaylardan sonra daha da başka istediği bir şey. Ortalama 14 gece konaklamayı tercih eden oluyorken, Antalya 5 yıldız her şey dahil lüks arayan ailelerin gözdesi. İzmir ve Bodrum, ortalama yedi gecelik konaklama için rezervasyon yaptıran çiftler ve arkadaşlar arasında popüler ”şeklinde konuştu.
"Türkiye turizmi için işbirliği yapıyoruz"
Pandemi döneminde Kültür ve Turizm Bakanlığı ve Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı'na sarılmadan ötürü teşekkür eden Wilson, “Türkiye turizmi için işbirliği yapıyoruz” dedi. Wilson, güçlendiğini gördükçe, güçlendiğini gördükçe, portföyünü genişletmeye devam edeceklerini söyledi. Wilson, "Tatillere ilham vermek, Türk turizm endüstrisi ile ortak devam etmek ve bir kez daha insanlara unutulmaz ve hak edilmiş molalar vermek istiyoruz" diye konuştu
Hibya Haber Ajansı